REZERVĂRI

Informații

Rezervările online se fac cu cel puţin 24 ore înaintea plecării.

În cazul în care mai sunt mai puţin de 24 de ore până la plecarea dvs. şi aveţi nevoie urgentă de transport, vă rugăm să ne contactaţi telefonic la numărul
0785 11 88 11 şi vom face tot posibilul pentru a vă sta la dispozitie, in limita locurilor disponibile. Niciodata nu vom spune “nu se poate”, daca noi nu mai avem locuri, vom apela la colaboratorii nostri, care, va asiguram ca sunt alesi dupa cele mai stricte criterii.

TRANSFER LA AEROPORT

Cu cât timp înainte trebuie să fac rezervarea?
Cu cel puţin 24 ore înainte de ora de decolare pe care o aveti. Veţi primi confirmarea noastră prin email (la rezervare trebuie sa introduceti o adresa de mail valida).

Cum stabilim detaliile legate de plecare?
În ziua dinaintea plecării, în jurul orei 17, vă contactăm telefonic pentru a vă anunţa ora la care veţi fi preluat de la adresă. La preluare, veți fi contactat de șofer cu aproximativ 10 minute înainte de sosirea mașinii la adresă.

TRANSFER DE LA AEROPORT

Tocmai am aterizat. Cum mă întîlnesc cu şoferul Trans-Fair?
Aţi efectuat formalităţile vamale şi v-aţi preluat bagajele. La poarta de ieşire vă va aştepta şoferul dvs., cu o pancarta cu numele dvs.
Dacă din diverse motive (dificultăţi vamale sau probleme cu bagajul dvs.), va dura mai mai mult de jumătate de oră, vă rugăm să ne anunţaţi telefonic. În caz că întârziaţi mai mult de o jumătate de oră fără să ne anunţaţi acest lucru, ne vedem obligaţi să anulăm rezervarea dvs., din respectul datorat celorlalţi pasageri ai cursei.

La ieşirea pe poarta de sosiri nu m-am întâlnit cu şoferul.
Dacă la poarta de ieşire nu vă întâlniţi cu şoferul dvs., vă rugăm să îl aşteptaţi în sala de aşteptare, deoarece este probabil ca acesta să fie la un alt terminal, pentru a prelua un alt pasager, după care va veni, în cel mai scurt timp posibil, în sala de aşteptare a terminalului unde ati aterizat.

Ce trebuie să fac dacă aştept de mai mult de 20 minute în sala de aşteptare?
Vă rugăm să ne contactaţi la numarul de telefon 0785 11 88 11.

Zborul meu s-a anulat. / S-a modificat ziua aterizării. / Nu mai am nevoie de transfer de la aeroport.
Vă rugăm să ne anunţaţi telefonic în cel mai scurt timp posibil.

REZERVARE

  • Oraș plecare
  • Adresa de preluare
  • Nume și prenume
  • Telefon
  • Email
  • Aeroport
  • Data decolării
  • Ora decolării*
  • Aeroport
  • Oraș destinație
  • Data aterizării
  • Ora aterizării*
  • Zbor*
  • Catering

PREȚ:

Avantajele

Rezervare garantată Cel mai bun preț Calitate dovedită