TRANSFER LA / DE LA AEROPORT BUDAPESTA, VIENA, BELGRAD

Confort și siguranță

Maşinile din flota Trans-Fair fac parte din grupul Renault.
Modelele pe care le-am ales pentru dumneavoastra sunt: Lodgy (4+1) si Trafic (8+1). Toate sunt masini noi, deoarece vrem sa va asiguram confort maxim si siguranţa deplină la drum. Operam aproape 80% din curse cu Lodgy (4+1), deoarece vrem sa reducem la minim timpul de preluare (de la adrese) si asteptare (la aeroport).

Internet wireless

Trăim într-o lume în viteză, în care, deseori, cheia succesului stă în viteza de reacţie şi răspuns. Pentru aceasta, pentru pasagerii care aleg serviciul nostru de TRANSFER PRIVAT le punem la dispoziţie posibilitatea de a se conecta la internet, în maşină, gratuit (valabil doar pentru transferul la/de la Budapesta). Pe tot parcursul drumului puteţi fi în contact cu partenerii de afaceri ori cu cei dragi de acasă.

Disponibil pentru transferul privat.

Catering

Înaintea unui drum lung cu avionul sau, la întoarcere, după ore şi ore în avion, o gustare apetisantă ne remontează şi ne energizează.

Un sandwich gustos ori poate un croissant proaspăt însoţit de o cafea aromată? Vă oferim cu plăcere o gustare de drum.

Disponibil pentru transferul privat.

TRANSFER INDIVIDUAL

TRANSFER PRIVAT

MAȘINI CONFORTABILE

pentru o calatorie plăcută

INFORMATII

TRANSFER CĂTRE AEROPORT

Cu cât timp înainte trebuie să fac rezervarea?
Cu cel puţin 2 zile înainte de plecare. Veţi primi confirmarea noastră prin email.

Cum stabilim detaliile legate de plecare?
În ziua dinaintea plecării, în jurul orei 17, vă contactăm telefonic pentru a vă anunţa ora la care veţi fi preluat de la adresă.
Veți fi contactat de șofer cu aproximativ 10 minute înainte de sosirea mașinii la adresă.

TRANSFER DE LA AEROPORT

Tocmai am aterizat. Cum mă întîlnesc cu şoferul Trans-Fair?
Aţi efectuat formalităţile vamale şi v-aţi preluat bagajele. La poarta de ieşire vă va aştepta şoferul dvs., cu o pancarta cu numele dvs.
Dacă din diverse motive (dificultăţi vamale sau probleme cu bagajul dvs.), va dura mai mai mult de jumătate de oră, vă rugăm să ne anunţaţi telefonic. În caz că întârziaţi mai mult de o jumătate de oră fără să ne anunţaţi acest lucru, ne vedem obligaţi să anulăm rezervarea dvs., din respectul datorat celorlalţi pasageri ai cursei.

La ieşirea pe poarta de sosiri nu m-am întâlnit cu şoferul.
Dacă la poarta de ieşire nu vă întâlniţi cu şoferul dvs., vă rugăm să îl aşteptaţi în sala de aşteptare, deoarece este probabil ca acesta să fie la un alt terminal, pentru a prelua un alt pasager, după care va veni, în cel mai scurt timp posibil, la în sala de aşteptare a terminalului dvs.

Ce trebuie să fac dacă aştept de mai mult de 20 minute în sala de aşteptare?
Vă rugăm să ne contactaţi la numerele de telefon [………..].

Zborul meu s-a anulat. / S-a modificat ziua aterizării. / Nu mai am nevoie de transfer de la aeroport.
Vă rugăm să ne anunţaţi telefonic în cel mai scurt timp posibil.

Avantajele

Rezervare garantată Cel mai bun preț Calitate dovedită